2015. december 27., vasárnap

2015. december 21. hete – Karácsony – a Kis Jézus megszületett örvendjünk!

Egyre nehezebben megy a produkció a wc-n. Szinte semmi. Étkezem, bár már azt sem annyit amennyit szoktam (kismacska adagokat csak) állandóan felfúvódom, díszkomfort érzésem van. 
Fel is fáztam…. Lehet hogy ez a baj?? Szenna tea, keserű víz, valami csak távozik, nagy nehezen. Kicsit jobb. Aztán újra kezdődik. Szenna tea, keserű víz, guttalax… ördögi kör.
Közben nagy lázban vagyunk, készülünk a karácsonyi pásztorjátékra. Amíg a templomban vagyok és énekelem a többiekkel a karácsonyi énekeket és hallgatom a gyerekeket, mennyire ügyesen elsajátították a szövegeiket, nem gondolok arra, hogy valami nincs rendben.  
Pásztorjáték – teljes siker. Fel nagy örömre ma született….
Munkaszünet – Karácsony…. Szentmise … teljes áhítat, imádság.

Otthon kínkeserv… szenvedés. Legjobb, ha polár plédbe csavarom magam és be a paplan alá… Nem én vagyok. Tényleg felfáztam…. Csíp, szúr bök a pisi. Hátul csak néha-néha távozik valami. Hol jobb, hol rosszabb…. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése