2016. február 5., péntek

2016. február 5. péntek


Mivel az előző este belázasodtam, az infektológiai osztály főorvosa ismét megvizsgált, majd leállított az előző antibiotikumról és másikat írt elő. Ezt naponta négyszer fogom kapni. Reggel, délben, este és éjfélben. Szuper. Főnővér szavaival élve vénás kegyszer.
A sajnálatos hír azonban az, hogy ezt infúzióban fogom végig kapni, tehát innentől kezdve ismét öt nap, amit tuti, hogy el kell töltenem a sebészeti osztályon. Elvileg az utolsó infúzió szerda reggel esedékes. Na bumm. Már beletörődtem, csak múljon el. Az infúzió mellett kúraszerűen algopyrint is írtak elő.

Délelőtt Anyu kontrollvizsgálatokon volt, így Apuval bandáztunk a társalgóban.

Kora délután aztán elkezdett felfelé szökni a hőm, igaz 37,9 volt, de az elmúlt napokban ennek mindig rossz vége lett.
Elkezdtem az ismerőseimet lemondani, akik nap, mint nap látogattak és tartották bennem a lelket, hogy ne jöjjenek, mert nem szeretném megfertőzni őket, és nem szeretnék semmit sem elkapni. Egyre nagyobb az influenzajárvány, tehát nem hiányzik még valami plusz.  
Kértem közben arcmaszkot is, hogyha mégis valaki betéved hozzám, megvédjem magamat.

A sebészem mondta, hogy hétvégén ügyeletes orvos lesz, ne aggódjak, hogy nem tudok hazamenni, majd bandázunk. 

Pálma délután a szöktetésemet tervezte, de lebeszéltem róla, hogy jó helyen vagyok. Úgyis annyira rástresszeltem a hazamenetelre, hogy csuda, és tuti hogy az sem tett jót, hogy folyamatosan olyant akartam, amire a szervezetem még nem volt felkészülve.
Pálma ezután mondta, hogy csináljam a következőt: szem becsuk, otthont elképzel és intenzív agy áthullamozás folyik akkor. Gondoltam éjjel mindenképpen kipróbálom ezt a jó kis módszert, mert bevallom, megtetszett.

Amit aztán magamban skandáltam a következő, általános mondókám volt: Ide figyelj Szekér Bea! Komolyan el kell veled beszélgetnem. Az, amit teszel, nem válik a javadra, lehúzod csak magadat és depressziós, és hisztis picsa leszel. A feladat a következő. Felvértezed magadat, ellene mész annak a hülye fejednek, amelyik most nyom a posványba. Előszeded az összes pozitív gondolatodat. Szépre és jóra gondolsz csak. Hogy minden tökéletes lesz. Csak így lehet. Más alternatíva nincs. Csak ez. Remélem, összekapod magad és felülemelkedsz a keserveiden, a bánatodon és minden negatív gondolatodon.... 

Szép gondolatok, és hasznosak. Fontos a pozitív gondolkodás. Ajánlom ezt mindenkinek, nem csak azoknak, akik betegséggel küzdenek. Néha nem árt megmosni a saját fejünket.
Nem túl sok eseménnyel teli nap volt, de megvolt. Eggyel kijjebb vagyok. Láztalan este. Ujjé.

Milejszegen macskura mulatság van, a piszkos életű barátaim nem küldtek pálinkázó szelfit…. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése