2016. január 15., péntek

2016. január 15. péntek

CT előtt 6 órával már nem ehettem semmit sem, csak folyadékot ihattam. Ez nem esett nehezemre hisz ebben a helyzetben nem is kívántam semmit sem magamhoz venni.
Időben érkeztünk a vizsgálatra, mert nem tudtam, hogy a kontrasztanyagot, mely a vizsgálathoz szükséges innom kell e, vagy vénásan kapom meg. Nem kellett inni, így elég sokat kellett várni. Azért is mivel a vizsgálatot végző gép javításra szorult, így csúsztak az időpontok.
Mikor rákerültem viszonylag hamar túl voltam a vizsgálaton. Tüdőkapacitásra szükség van, a levegőt úgy kell benntartani ahogy a gép mondja.
Eredményre nem kell várni, hisz a leletező orvos nem egyszerre vizsgálja meg a felvételeket.
Tehát egy hét várakozás. Nem tudom, mennyire fogok tudni létezni….


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése