2016. január 6., szerda

2016. január 5. kedd


A munkahelyemről elkéretőztem a háziorvoshoz. Meglepődött hisz nem sűrűn szoktam látogatni. Előtte A5-ös papírra felírtam a tüneteimet, gondoltam ne maradjon ki semmi sem, mert hátha fontos dolgot felejtek el.
Nos lássuk is mik szerepeltek rajta: evés utáni puffadás, éjszakai alváshiány, székrekedés – nyákos széklet, türelmetlenség, depresszió, étvágytalanság, hányinger, öklendezés, -4 kiló fogyás, hőemelkedések esténként.
Megvizsgált a doktor úr, kaptam beutalót hasi ultrahangra, illetve belgyógyászatra.
Ultrahangra protekcióval január 12-re sikerült időpontot kérni, belgyógyászat március 17.!!!
Hosszú lesz az egy hét az ultrahangig. Tünetek, mint a 2015. év utolsó két hetében. Ellenben ami újat éreztem, mintha egy kisebb krumpli lett volna a fenekemben…. Éreztem ülésnél, fekvésnél. Ha mozogtam, akkor jó volt. Ettől az érzéstől totálisan rosszul voltam, már fáj tőle a keresztcsontom, a farizmom, a combizmaim. Mindenem.

Várakozás, kínlódás, széken térdelés, állva gépelés. Négykézláb az ágyban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése