2016. január 13., szerda

2016. január 13. szerda

Reggel csinosba öltöztem, gondoltam gyorsan letudom a háziorvost és irány a munka. A háziorvosom többször olvasta el a leletet, egyre jobban kikerekedő szemekkel. Mondta, hogy sürgősségi beutalóval fog elengedni az onkológiai szakrendelésre, mert sajnos az ultrahang lelet arra utaló jeleket mutatott, hogy további szakrendelésen való jelentkezés szükséges. Mondta azt is, hogy nagyon gyorsan fognak körülöttem a dolgok haladni, mert a jogalkotók jobb belátásra tértek, és akinél tumorra utaló jelek mutatkoznak, két hete van az egészségügynek, hogy teljes körű diagnózist állítsanak fel.
Munkahelyemet hívtam, tőmondatban közöltem, hogy mi a teendőm. Nem nagyon volt erőm beszélni.
Otthon gyors készülés, autóba ülés, apu vezetett, képtelen lettem volna rá olyan állapotban koncentrálni a forgalomra. Anyu kísért. Anyu akivel 2006. januárjában kezdtük a rosszindulatú melldaganatot. Már tavaly novemberben azt skandálta, hogy annyira rossz érzése van a 2016-os évvel, valami nagyon rossz fog történni. Érzi. Hát jók voltak az érzései…
Onkológia a zalaegerszegi kórház területén épült új épület negyedik emeletén, még jó hogy anyu járatos, így nem keveredtünk el a lépcsőházak és a liftek között.
Szerencsémre, nem voltak sokan amikor megérkeztünk, egyszerre bekérte az asszisztens a beutalót és a személyes okmányaimat. Egy beteg volt előttem, és én jöttem. A doktor úr megnézte az ultrahang leletet. Megvizsgált, kérdezte a fogyást, akkor már -8 kiló. Kaptam CT és nagylabor beutalót, illetve említettem neki, hogy a belgyógyászatra is adott beutalót a háziorvos és március 17-re kaptam időpontot. Akkor azt mondta hogy a CT és laboreredménytől függ, hogy meg kell e sürgetni a belgyógyászati vizsgálatot.
Mivel még a nagylaborban volt rendelés, gyorsan átrobogtam az onkológiáról, anyut megkértem hogy várja össze a papírokat az onkológián.
A rendelési idő utolsó perceiben estem be vérvételre. Kérdezték vittem e vizelet mintát, reggeli elsőt. A válaszom az volt, hogy azt sem tudtam, hogy ma ide fogok jönni. 
Mire végeztem a laborban arra anyu is odaért az onkológián kiállított leltekkel, beutalókkal, útiköltség papírral. Igen, mert fizetjük a TB-t van ilyen lehetőség is, ha vidéki vagy kérj útiköltség papírt, melyet az orvos leigazol, ha a dokumentumon feltüntetett szakrendelésekre jársz. Ha betelik, be kell vinni az illetékes irodára és fizetik az útiköltséget postai úton vagy a bankszámládra, ahogy kéred. Érdemes rá odafigyelni, Milejszeg – Zalaegerszeg - Milejszeg (30 km egy forduló) vonatkozásban 4 alkalom 3ezer párszáz forint. Szóval sok kicsi sokra megy alapon, érdemes erre odafigyelni.

Mellkasi CT előjegyzés 2016. január 15. péntek, 11:45

Onkológia kontroll 2016. január 21. csütörtök 14.00. (ekkor már labor és CT eredmény is lesz)


Lelki állapotom olyan, mintha egy hullámvasúton ülnék, amin semmi sincs, ami megvédjen attól, hogy kizuhanjak…. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése