2016. január 24., vasárnap

2016. január 24. vasárnap

A reggeli mise után már teljes stresszben voltam, hogy hogyan fogom én ezt a keserűsót meginni. Reggelin túl, agyban már azon kattogtam, hogy mikor ehetek legközelebb (hajjaj, ha akkor tudtam volna azt, mi vár rám…)
Az előírt módon és időben nekiálltam a hashajtásnak. Aki ezt a keserűsós cuccot kitalálta, háááát, tuti hogy a sok ember, akinek meg kell innia, nem foglalja imába a nevét….
Borzasztó, szóval leírhatatlan, de ahhoz, hogy a vizsgálatot el lehessen végezni, kénytelen az ember meginni. Nálam valahogy azonban nem akart működni. Persze elkezdődött, aminek el kell kezdődni, de azt írták, hogy pár óra alatt el kell érni azt az állapotot, hogy csak tiszta víz folyjék ki az emberből. Nekem ez órák múlva sem történt meg. Sőt nem tudtam a 3 liternyi sós oldatot meginni, mert a második liter után elkezdtem hányni. Keményen epét. Zöldes színűt. Soha nem gondoltam, hogy ilyent lehet. Hát kérem, lehet.

Hívtam a belgyógyászat nővérpultját is, mondták, hogy ha tudom, azért igyam meg a fennmaradó lötyit. Keménységemmel próbáltam magamon úrrá lenni, de ahogy a poharat a számhoz emeltem, már elkezdtem öklendezni. Szenvedtem, testben, agyban, lélekben. Mindenhogyan. Velem együtt anyu és apu is. Végignézték, hogy mennyire megvisel az a tehetetlenség, hogy még ezt a procedúrát sem tudom végig csinálni. Ehelyett azonban még hajnalban is futkostam a wc-re és minden alkalommal azt vártam, hogy vízszínű legyen és legyen már vége az egésznek. Nem sokat aludtam, nem sokat aludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése